Tag

Tag od kochanej Cleo M. Cullen


Zasady:
1.  Przy oznaczeniu musi pojawić się ten obrazek.
2. Musisz oznaczyć pięć innych blogów.
3. Do każdej litery URL twojego bloga dopasowujesz dowolną piosenkę (spokojnie, ignoruj myślniki).
4. Piosenki wykonawcy nie mogą się powtarzać, nie możesz użyć dwóch piosenek tego samego autora.
5. Baw się dobrze :))


Za nominację dziękuje Cleo <3 Zastanawiałam się czy przyjąć, ale że jak słusznie zauważyłaś kocham muzykę, chętnie wezmę w tym udział :)))
To jedziemy z tym koksem: 




L
Lean on
(Major Lazer & DJ Snake feat. MØ)

E
Everything will change
(Gavin DeGraw)

A
A  little more free
(Katelyn Traver)

R
Roads
(Lawson)

N
Nobody to love
(Tori Kelly)

L
Love somebody
(Maroon 5)

O
One last time
(Ariana Grande)

V
Va Va Voom
(Nicki Minaj)

E
Everybody talks
(Neon Tress)

A
A drop in the ocean

(Ron pope)

G
Give me love

(Ed Sheeran)

A
Avalanche 
(Nick Jonas and Demi lovato)

I
Iris
(Goo Goo Dolls)

N
Not Alone
(Red)


Znacie którąś z piosenek? Która wam się najbardziej podoba? :))
Nominuję: 

14 komentarzy:

  1. O rany. Iris! A ja o niej zapomniałam przy obu swoich nominacjach, szlag! A przecież mam tyle "i" w adresach. Będę sobie teraz pluła w brodę.
    Ed! Maroon 5!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jednak muszą nominować twój trzeci blog to może wtedy nie zapomnisz XD

      Usuń
    2. Nawet nie próbuj. Ostatnio nie mam humoru, psychicznie i fizycznie czuję się źle (o czym było na fanpage'u), więc nie staraj się obudzić we mnie mordercy.

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację. Może to będzie wysmienity pomysł na nowy post?
    "Leon on" to mój osobisty numer 1 jeśli chodzi o lipiec. Tori Kelly miażdży, polecam "First heartbreak". Maroon 5 na pewno słyszałam, ale widocznie nie jest to piosenka, która zapada w pamięć, bo jej.. nie pamiętam. Ariana to Ariana. Świetny kawałek.
    "A drop in the ocean" słuchałam rok, dwa lata temu. Ed jest mistrzuniem i tutaj nie ma o czym mówić, a jeśli chodzi o Jonasa to cieszę się, że postawił na karierę solową. Z jego repertuaru zdecydowanie polecam "Chains".

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo, świetna piosenka, a co oglądam teledysk to mam banana na twarzy z tańca piosenkarki XD
      Przesłuchałam wszystkie single Tori i jestem zachwycona! Chętnie wysłuchałabym całej płyty ale co próbuje to jest niedostępna ;/
      Piosenkę Rona Pope'a znam oczywiście z serialu :3
      Też uważam, że Nick bardzo dobrze na tym wyszedł. Lubię też Jealous :)
      Dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
  3. Kochana Firefly,
    moje zwariowane życie pędzi jak szalone. Kto by pomyślał, że od zawieszenia bloga za 3 miesiące, minie rok! :O Niestety nadal nie mam czasu na pisanie. Myślałam, że zmieni się to wraz z rozpoczęciem wakacji, ale mam chyba jeszcze mniej czasu, niż w roku szkolnym :P Przyznam, że brakuje mi blogosfery i osób, które dzięki niej poznałam, ale nie jestem w stanie jeszcze dodatkowo ogarniać bloga :(
    Życzę miłych wakacji i gorąco pozdrawiam! :*
    aG.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ci rozumiem! Ja teraz też zdecydowanie mniej będę spędzała tu czasu, ponieważ klasa maturalna zobowiązuje :(
      Jak tylko wrócisz do blogsfery to daj znać ;)
      Życzę wszystkiego dobrego i również pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Świetny dobór piosenek! Ja jakiś czas temu przestałam brać udział w takich rzeczach, ale bardzo dziękuje za nominację. Czuję się wyróżniona ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ciekawy tag, jeszcze takiego nie widziałam (a widziałam
    dosyć sporo tagów) :) bardzo mi się podoba, bo jestem
    uzależniona od muzyki :) sama bym się chętnie pobawiła
    i na pewno odnalazłabym się w tym tagu ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka rada odnośnie tła: jeśli masz Gimpa (w każdym programie graficznym możesz to zrobić), wytnij w nim kwadrat z tła nagłówka i wstaw go w dostosowaniu szablonu, od razu będzie lepiej, bo sam w sobie naprawdę jest świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana :* wiesz może tak mniej więcej kiedy dodasz następny rozdział? Bo tak zerkam tu i zerkam ale nic nowego się nie pojawia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi to mówić, ale naprawdę nie wiem kiedy. Zastanawiam się czy nie lepiej napisać ostatni rozdział kończący historię :(
      Jestem w klasie maturalnej, a jeszcze przede mną egzamin zawodowy, więc jest ciężko :/
      Na pewno nie zostawię od tak bloga.

      Usuń
  8. O mój Boże... tak, Ed to geniusz!!! Fajnie piszesz. :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie bardzo ważne, dlatego zachęcam do komentowania. Chciałabym poznać waszą opinię ;)

© grabarz from WS | XX.