Pssst

Wracam. A raczej się postaram. Spróbuje. Naprawdę. I mam plan. Nie wiem tylko czy dodam jeden rozdział/dwa i potem w dwóch ostatnich zakończę czy od razu w dwóch ostatnich zakończę. Jeszcze zobaczymy jak wyjdzie. I postaram się nadrobić zaległości w w blogach. Ale cóż najpierw seriale *.* Moje kochane Castle(które odchodzi na emeryturę), Supernatural, Agent's of S.H.I.E.L.D i kilka innych. Mam także kilka nieprzeczytanych książek, umowę o prace od mniej wiećej czerwca na dwa miesiące, więc cóż znowu mogę być troszkę zajęta. Co nie zmienia faktu, że postaram się w 2-4 rozdziałach zakończyć :)
            A jak wam minął czas mojej nieobecności? Chwalcie się co u was! <3
            Aaaa i tak btw dalej chce ruszyć z nowym opowiadaniem. Muszę tylko jeszcze raz przemyśleć wszystko, może napisać większość rozdziałów i wtedy dopiero zaczęłabym publikować :>

10 komentarzy:

  1. Ja tu jestem i wciąż będę!
    Castle bez Beckett nie byłby taki sam, niech więc go kończą.
    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ouuuu kochana <3
      Dokładnie! Dlatego się ciesze, że nie będzie nowego sezonu.
      Muszę sporo u ciebie nadrobić, ale jak już to zrobię dam znać pod najnowszym postem! ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Castle :D
    Ach znam to, sama mam masę zaległości w książkach, przez naukę do matury oraz wattpada (jak nie znasz, to jest to strona/aplikacja, gdzie również można publikować swoje książki, polecam, według mnie jest nawet lepsze od blogspota ;) ) ale w końcu mogę ponadrabiać :)
    No i nie mogę się doczekać rozdziałów :)
    Życzę dużo weny :) i czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf widze przeżyłaś chociaż maja podobnie jak ja xd (matura)
      Tak kojarze mniej więcej co to jest ;) Byłam na kilku blogach, ale sama nie wiem. Szablony na blogspocie wychodzą takie śliczne, a jeszcze nie widziałam, żeby na wattpadzie takie były ;(
      Dziękuje bardzo! <3

      Usuń
  3. O, bardzo się cieszę, że wracasz! Czekam na to, co dla nas masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a ja bardzo się ciesze, że jeszcze ktoś czeka :3

      Usuń
  4. Jestem, jestem! I wciąż czekam na nowe rozdziały, pomimo tego, że będą już ostatnimi na tym blogu. ♥
    I oczywiście będę czytała Twoje kolejne opowiadanie :) Zdradzisz chociaż o jakiej tematyce będzie? ;)
    Viks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! <3
      Hmm będzie to takie typowe chociaż może czasami nietypowe o przyjaźni damsko-męskiej. Ale zasmucę/zaskoczę/zadowolę nie. nie będę robiła z przyjaciół pary :))

      Usuń
  5. Hej! Chciałam przeprosić za wszelkie zaległości w komentowaniu, choć staram się być na bieżąco. Ale... sesja is coming. ;)
    Tymczasem zapraszam na nowość u mnie:
    http://spisane-czarnym-atramentem.blogspot.com/2016/05/op-tamta-dziewczyna.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, rozumiem :)
      Dziękuje za komentarz <3

      Usuń

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie bardzo ważne, dlatego zachęcam do komentowania. Chciałabym poznać waszą opinię ;)

© grabarz from WS | XX.